ZWROTY I REKLAMACJE
SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, wskazanie nr konta do zwrotu pieniędzy.
- Odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/rachunku, jeśli takie wystawiono.
- Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Maszycielka Emilia Duniewska, ul. Piłsudskiego 2/8, 55-011 Siechnice.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego przez internet. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt:
- Napisz potrzebne oświadczenie wraz ze wskazaniem nr konta do zwrotu pieniędzy.
- Wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
- Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę/rachunek, jeśli zostały wystawione.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.
Szczegóły dotyczące składania reklamacji i zwrotów zawarte są w naszym Regulaminie.
Zapoznaj się również z naszą Polityką prywatności.